Alig két hete alapjaiban változott meg az életünk. Mindannyiunké. Percről percre alkalmazkodunk és tanulunk valami újat. Még most is alig hisszük el, hogy azóta is folyamatosan alakul, változik minden. Minden IS. Erre a helyzetre vállalkozóként és magánemberként is azonnal kell reagálnod. Most tényleg nincs idő várni!
A legfontosabb, hogy szervezd át a munkád és kommunikálj!
Bárhogy is alakuljon most az életed, ne feledd, hogy a nulla kommunikációnál még a laza, szórakoztató információ átadás is jobb. És egyébként is: miért ne lehetnél egy kicsit emberközelibb?
Íme néhány ötlet, amitől márkád nem merül a feledésbe a járvány sújtotta időkben:
- Ha megváltozott a munkád rendje, nyitva tartásod, elérhetőséged, feltétlenül értesítsd a vásárlóidat, ügyfeleidet, mert ők most is számítanak rád!
- bejelentkezéseket, hadd lássák, hogy veled minden rendben és dolgozol továbbra is.<
- Tegyél közzé olyan tartalmakat, amiből lehet tanulni. Adj az olvasóidnak új, izgalmas információkat termékeidről és szolgáltatásaidról.
- Készíts szórakoztató bejegyzéseket! Ha az kapcsolódik a márkádhoz, a követőid hálásak lesznek, mert most fontosabb a humor, mint valaha.
- Ha segíteni tudsz a rászorulóknak, segíts! Add hírré, milyen lehetőségekkel tudod támogatni őket, hogy hozzájárulhass mindennapjaikhoz.
A kommunikációhoz használd a social media felületeidet (Facebook, Instagram, LinkedIn) és a weboldaladat. Nincs social media felületed? Legyen!
Most minden eddiginél fontosabb, hogy kommunikálj, beszélj, írj, szólj a vásárlóidhoz, ügyfeleidhez, mert csak így tudod megőrizni márkádat a köztudatban. Ezzel tudod magad mellett tartani a már meglévő ügyfeleidet, és így fog vállalkozásod majd könnyedén felvirágozni a válság után. Mi is ezt tesszük. Dolgozunk, Kommunikálunk és Segítünk.
Ha eddig nem vetted komolyan, jobb ha tudod: aki nincs fent a neten, az nem is létezik.
Forrás: Absurd Reklámügynökség